Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

luni, 17 ianuarie 2011

Seriously ಠ_ಠ

I`m so faking useless/stupid omg, but frankly

Suck on that.

Da, olimpiada s`a dovedit a fi un maaajor fail, si, surpriza sau nu...I kinda don`t give a fuck! 8D Adica, nu`mi pasa de nota, nu de faptul ca trebuie sa citesc mai mult si sa ma preocup mai mult de ceea ce oricum imi place. Damn, macar atata lucru, din moment ce la info nu`mi iese nimic. Si prin nimic I mean media. Bwahahahahaa. ಠ_ಠ

♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣

And yeah I`m quite scared. Vreau doar sa termin liceul cat mai repede. Pe bune ca asta vreau. Nu am mai zis`o niciodata =( Imi pare rau colegi ca nu am sa va mai vad, profesori la fel w/ever, dar chiar am nevoie sa scap de orice altceva nu e romana, engleza, orice-alta-limba-straina sau arta. Plus de asta. Ce naiba? Nu ma mai pricep nici la engleza? AHGSsgfaksgdjkasdf ahvfKJGSDHGAhdgaskf WELL FACK YOU!

I`m off :/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu