Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sâmbătă, 31 martie 2012

maaa plictisesc


Azi m`am gandit la rochia de la banchet. cum vreau sa fie, ce par o sa am etc. Am ajuns la concluzia ca nu ma vopsesc in culori naturale so suck a dick. (◑‿◐) Albastru/turcoaz/cyan o sa fie capu` meu. Dar pana atunci cred ca il las cu radacini, cu de toate. Si dupa ce scap de albastru revin la gri, evident lol. (◕‿◕✿)

♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣

Ma gandeam asa...sheer dress si pantofi cu toc mediu, ca vreau sa aud si eu ce mai zic oamenii mai scunzi. Cred ca am vazut in Zara ceva asemanator cu ce vreau eu, dar normal ca e prea scump, si daca tot nu am cum sa`mi iau eyeball dress am sa desenez pe spatele asteia pe care o cumpar un ochi. Sau nu. decizii decizii.

♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ~ ♣ ♪ ♦ ♪ ♣ ~ ♣ ~ ♣

Ihaa...creca ma culc i`m off. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ glitter from me 2u

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu