Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

joi, 22 aprilie 2010

BRAAANZA!! 8D


Pot sa fiu injurata dar tin cu profii si voi tine in continuare. Stiu cat de rai pot fi, nimic nu ma mai mira sincer, dar sunt oameni, si oamenii sunt influentabili; in general stresul doboara profii. Sunt constienta ca daca am sa lucrez si eu in invatamant nu o sa ma simt mai bine ca ei, si ca la un moment dat am sa ma dilesc si eu. Pacat ca nu sunt apreciati pe deplin. Mai ales cei care rezista fara sa innebuneasca xD Ei ar merita marirea de salar de`a dreptul. Hm.

Insa, cine mama mea s`a gandit sa faca greva acu` si sa intre iar in conflict rau a mai facut. Oricum nu are nicio finalitate. Ambele parti stiu asta. Noi stim asta. Si de fapt eu scriu degeaba acu. Dar...ehe xD mai bine zic de concert. Fuck the system!


Sambata cumparam biletele. Ma astept sa fie cea mai *utere saptamana ever. We'll see.

Azi am fost la scoala. xD oferta educationala cica. Prezentam scoala, facem gargara cu cuvinte mari si ne laudam in timp ce elevii de a opta, vizitatorii, dau ochii peste cap de plictiseala/se sparg de ras cu noi Nimic mai simplu de facut pentru colectivu` respectivu`. It was funfunfun~ Am mancat un covrig cu ciocolata. xDD Asta a fost important pe ziua de azi xD CEL mai important!

A! si Viata cu Louie mi`a bucurat copilaria. *ne`a bucurat copilaria.


v( ̄Д ̄)v

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu