Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

luni, 26 aprilie 2010

Wishlist

Just because I can dream. XDDD Kiddin`. Am sa share`uiesc cateva din dorintele mele. Cele mai realizabile. Let`s keep it simple, shall we? (´∀`)

A pair of these motherfuckers. 50 de lei. Acceptabil? xD



Asta? L`am gasit pe bestial.ro Si am ras. WTF. Chestii sweet pe bestial? De fapt de ce ma mira...(ca sa vanda au si chestii cu Hannah Montana si 50 Cent lol) Inca 22 de lei



Also more stickers for my phone~

I want my DSlite to look like dis. Hai bate`ma Mr. V, bate`ma! ( ̄Д ̄)\m/

Sa aproximam astea la...20 de lei. Dunno.

Sa revenim. A! Ciorapi/colanti/yegari/cum dracu se mai scrie cu model floral. They are in bby! Inca vreo 20j de lei. Hai 30...


Si in final tzoala asta dezlanata. Pe care mi`a promis ca o face mama; cu portocaliu! HAHA xD

72 cu 50...Umm..*opens calculator and fails at math* A da. 122. Eh?...No wai. *checks again* *uck that. 122 de lei. Un milion doua sute de lei? Hehehe. Ne vedem la prima pensie. Ce mai dezamagire.

v( ̄Д ̄)v

Un comentariu:

  1. Ochelarii aia m-au innebunit...doar ti-am zis ca am visat ochelari toata seara aia:))

    RăspundețiȘtergere