Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

marți, 6 aprilie 2010

First post yay!

Ok. Inca nu m-am decis in ce limba sa scriu. Nice huh? Asa ca am sa scriu intr-o rom-engleza foarte contemporana. As we all do. xD
Chiar daca mai e mult pana atunci, am inceput sa ma pregatesc pentru Otakufest, sau de fapt pentru concertul Anli Pollicino. O sa purtam (eu, Stefy, Ioana, Mada) ceva simplu, gothloli, punkloli, nekomaid, nekogothmaidloli etc etc. Maine imi fac aprovizionare cu materiale si ma apuc de treaba, ca prea m-am plictis zilele astea.

HAHA imi vin papucii acus acus OwO

Ma indoiesc ca as putea sa fac cat ears sincer, but I`ll do my best. Restul e usor de facut: "Ii trebuie putina dantela si e loli ce sa mai..."(si picioarele alea sunt strambe ca asa vreau eu -_-") Hm. Poate totusi o sa ne intalnim candva sa avem un fel de meeting si sa facem treaba impreuna. We would have a good time I guess.
Anyway, am inceput un blog pentru mine, pentru ca ma plictisesc, I don`t care if you read and don`t understand a word. xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu