Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

vineri, 23 aprilie 2010

Procrastination

...sau tragerea matei de coada/tragerea de timp. Nu vi se intampla niciodata ca inainte sa scrieti tema, de exemplu, sa incepeti sa cautati pixul potrivit, sa ascutiti creionul, sa va luati o cana de apa, sa va scobiti in nas cu creionul, sa luati alt creion pentru ca nu puteti scrie cu un creion cu muci...si lista poate continua. Eu fac asta tot timpul(adica trag de timp, nu neaparat faza cu scobitu` in nas). Se pare ca e un fel de "boala"...sa`i zicem afectiune mintala ar fi prea mult? (゜д゜) Eram constienta totusi de treaba asta. Am tras de timp toata viata mea xD Watch the video. Watch it twice if you don`t get it. Imi zice povestea vietii xD

Procrastination from Johnny Kelly on Vimeo.



In ultimele zile asta am facut. Am tras de timp. Nu pot sa ma apuc de un desen nou, nu pot sa`mi fac tema in mai putin de 4 ore, nu pot sa mai scriu nimic. De obicei e doar o faza. Tin minte ca intr`o vara asta am facut timp de 3 luni. Ma tavaleam pe pat si faceam "BUUUU~~", mancam ce apucam, nu ieseam din casa si ma durea capul.

Ce aiurea e sa nu poti, sa nu stii, sa nu fii in stare sa te decizi, sa te complici...Pana cand te enervezi si in sfarsit te apuci de o treaba.

v( ̄Д ̄)v

3 comentarii: