Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sâmbătă, 24 aprilie 2010

I'm too excited. Picture post.

Ma mir ca mai am par in cap D: Am incercat azi mai multe freze, ma gandeam sa vad care ar merge pentru concert. Am facut vreo 4. Poate ma enervez si nu mai fac nimic. (´д`)
Nu stiu care ar fi mai buna. Dar stiu sigur ca III e ciudata. Daca ar fi sa aleg as zice I sau IV cred. Dunno. Puteti sa va dati cu parerea, voi astia cativa. Chiar va rog.

I

II

III

IV


Stiu stiu...nu e mare diferenta intre ele. Stiu. Pot oricand sa fac si Ruki`ul. Dar nu merge cu ce ma imbrac eu. Hm...Par cret? Habar n`am.

Anyway. I guess I am happy. Stiti a ce miroase biletu` asta? A victorie! bwahahaha~



v( ̄Д ̄)v

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu