Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

marți, 13 iulie 2010

Average post.




Tocmai mi`am adus aminte ca nu am bani. Si ca sunt oarecum impiedicata sa fac anumite lucruri din cauza asta. Probabil ca as avea de la cine cere bani, si probabil ca mi`ar da, doar ca nu vreau sa`i irosesc pe prostiile mele, acum in vreme de...nu de criza, sa`i zicem intr`o vreme in care nu ne mai permitem unele chestii. Vreau sa fac asa de multe, dar astea multe depind de altii asa de tare...lucru care nu mi`a placut niciodata. Nu`mi place sa ma ajute nimeni...daca stiu ca reusesc singura ma simt mai bine. Se poate sa fiu egoista, dar nu cred, pentru ca ii ajut pe ceilalti cand imi cer. (´∀`)

Meh, lasand asta. Vara isi face de cap. E cald si ma doare capu. In schimb nu mi`am pierdut motivatia. Mi`am dat seama ca nu aveam un tel propus pentru vara asta. Inca nu e prea tarziu sa`l stabilesc. *o* Sa vedem...

~ sa reusesc sa organizez meetinguri visual kei grozave
~ sa invat gramatica (ma refer la engleza)
~ sa`mi tin camera cat mai curata
~ sa fac 1000 de cocori (poate pana la sfarsitul anului)
~ sa fiu serioasa. in tot. in comportament, limbaj, atitudine.
~ sa citesc cat mai mult
~ sa mai fac cateva desene

Majoritatea sunt realizabile. Cele nerealizabile nu le`am scris. Se pare ca nici anul asta nu invat sa croiesc. Ce repede se duce vacanta. Nu am observat niciodata. Si tot asa, batand pueril din taste, o sa se duca si urmatorii 2 ani, probabil fara ca nimic substantial sa se fi schimbat. Asta cred acum. Poate nu am dreptate, sper sa nu am dreptate. Rutina ma omoara.

Funny picture, just to end the post in a gay way.

^ Engrish, motherfxxxer, do you speak it?! (morning dog wtf >.>)
v( ̄Д ̄)v

Un comentariu:

  1. oh madame! va veni vremea cand nu vei mai depinde de cineva (in sensul ca te va ajuta) si vei vedea cat de mult iti lipseste. nu te acuz, uneori (sau mai tot timpul) sunt ca tine. vreau sa fac o multime de lucruri fara ajutor din partea cuiva.:D

    RăspundețiȘtergere