Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

marți, 6 iulie 2010

D: Cred ca am horoscop naspa.

Mi`am pierdut camera. Nu pot sa ies din casa ca am principii si ma duc la cursuri si e ok. Nu am timp sa stau la pc asa mult, nu am crezut ca o sa zic asta vreodata.

Cursurile: sunt in regula, nimic spectaculos inca. Ma deranjeaza concursurile, competitiile si alte prostii de genu`. Stiu sa castig si sa pierd doar ca oftica celor din jur ma deranjeaza. Si atunci nu`mi plac competitiile. In fine, am un grupulet de vreo 6 persoane cu care stau si na. Nu prea ma intereseaza restul, incerc sa fiu cat de independenta se poate. (socializarea fortata e prea mult pentru mine, chiar daca pot sa`i fac fata) Meh, de interesante sunt ele interesante dar, nu stiu. (´Д`;) e loc de mai bine.
Also...second meeting sambata. Check .Vis.DIS. for details (i`m lazy)
Mi`am pierdut camera si mi`e ciuda de mor.
。゚(゚´Д`゚)゜。 So...no more new pictures I guess...
(pe langa asta blogger nu merge cum trebuie azi si nu am chef sa uploadez poze in alta parte.)
I`m off....v( ̄Д ̄)v

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu