Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

duminică, 18 iulie 2010

Summer started late!


Pentru mine de abia a inceput. E feeling`ul ala de "am chef de ceva". De exemplu azi am avut chef sa o vad pe Mein dame. Si am vazut`o~ Am fost in Carrefour impreuna, ea tocmai a venit de la mare asa ca am avut ce vorbi, am barfit colegii naspa (stiti voi care sunteti =D dar va iubim oricum), am baut...suc dinala nou...Tuborg parca se cheama (´∀`) lol si ne`am mai uitat pe la reduceri. Ditamai reducerile. Ditamai portofel gol. (´Д`)

Incredibil cat m`a binedispus iesirea. I CAN FEEL ZA POWAA.

Doritos ministory~



Habar n`am germana. Doar ma prefac ca stiu 8D


Mai am putin si invat asta, de plictisealaaaa :D



I`m out bby! Whoa Whoa YAY YAY!

7 comentarii:

  1. Madame>:D<
    Doar stii cat te iubesc!
    Si totusi esti culmea! Ai facut din 3 poze ai facut o mini banda desenata:)) lol! am spus.
    Mai nou Tuborg e suc? tf?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Rarusu, nuuu, te rooog sa mai ai umpic si renunti la dansul ala stupid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vlad, acel dans nu-l face din placere (cred). Mi-a zis azi ca arde caloriile dansand asa:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da bai Vlad. Dansu` ala arde calorii si face muschi. Mai invat cateva si fac silueta! :))



    (si eu te iubesc mein dame)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rarusu, o da! vei fi un "giapaniiz cic"

    RăspundețiȘtergere