Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

vineri, 30 iulie 2010

Oh my =O



N`am mai postat de mult tare. Ummm...da. So, updates, I guess. A. Mi`am redeschis devArt`ul. So add me if you want to...stalk me...umm...be friends :D This way~~~

Am o musca in camera D: chem mai tarziu pisica sa o vaneze (´∀`)
Ahem. Da. Am facut destul de multe lucruri zilele astea. Surprinzator sa nu. De exemplu, mai am putin si termin "Cronica pasarii-arc" de Murakami. Foarte tare cartea, e si apasatoare in acelasi timp, nu trista, dar apasatoare; am regasit acelasi stil al lui Murakami care m`a fascinat si prima data :] so I consider it to be good.

Ce altceva...pai am tot facut cocori, am tuns si vopsit lume (Rei) si acum am, oficial, breton verde-padure. xD De ce? Am amestecat vopsea expirata albastra cu vopsea buna gri. Si, pus peste blond, a iesit verde-padure. I kinda like it to be honest. Nu e nici prea sesizabila asa ca nu va asteptati sa fie cine stie ce. Nu imi pasa ce iesea atata timp cat era putin mai diferit. (´∀`;) Nu am poze inca, dar odata ce fac rost am sa pun.

Cu meeting`urile merge din ce in ce mai bine, zic eu, mai multa lume, n`am ce zice. A. Data viitoare la meeting facem para para. xD Eu sunt dispusa sa le invat Mecha Macho, daca vor; da, l`am invatat in cele din urma. Am si un video daca stau sa ma gandesc dar am sa`l uploadez odata cu pozele "verzi". (´∀`)

Nu cred ca s`a mai intamplat altceva substantial zilele astea. Well smth happened actually, grandma is at her best. Dunno how, but she feels better.

Asta e tot. I`m off! ( ' ^ ' ) b

4 comentarii:

  1. @Rarusu, deci fotografia asta, parca esti Edward din Twilight :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vlad. Mersi mai...>:P :)) Doar ca e o diferenta...eu nu am sprancene stufoase ca el! =O

    RăspundețiȘtergere
  3. madame chiar vreau sa te vad cu suvite verzi.:D
    cat despre meeting-uri.. bravo!

    RăspundețiȘtergere