Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

duminică, 4 iulie 2010

Updates


De maine incep cursuri la engleza. Habar n`am in ce constau D: Stiu doar ca vin niste studenti din Scotia. AND OH MY, do I love their aweshum acshent or wat?! >8D Cursurile astea sunt pe o perioada de...2 saptamani. Si e ca si cum te`ai duce la scoala, w/ever. De la 8 jumate pana la... :\ nu stiu pana la cat. This better be gud. (I doubt it 。゚(゚´Д`゚)゜。) And also, my aunt is going to mind rape me afterward, mainly for the FCE exam. Meh.

Nu merge nimeni la cursuri cu mine. Ma duc singura. De fapt, sunt cu Aoi, dar cred ca ea intra la alta varsta. :\ BLARGH!! D8<

Inafara de asta, nu am nimic de povestit. Am terminat de citit "In cautarea oii fantastice" si ma apuc de "Cronica pasarii arc". Am inceput sa mananc cam mult, sau oare sunt paranoica?...Neh. Sigur sunt paranoica, cantaresc la fel. Just in case, m`am apucat de facut abdomene. Trebuie sa iau si niste creme...a inceput sa`mi atarne pielea. HAHA. (´Д`;)

I hate socializing like this. La cursuri. Bleh, fake.
I`m off. 凸( ̄Д ̄)凸

2 comentarii:

  1. daca stiam mergeam si eu la summer classes. nu mi-a spus nimeni, n-am avut de unde sa stiu..:(
    in legatura cu Oaia Fantastica. eu am inceput sa o citesc. pana acum am savurat "Mandrie si prejudecata" lol. bafta! Ne vedem maine la ERA! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 ce tare esti ca citesti oaia. ne vedem noi da baybeh~ P:

    RăspundețiȘtergere