Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sâmbătă, 25 septembrie 2010

~♪

Probabil ca am racit. Tot ce am facut in ultima vreme pe blogu` asta a fost sa ma plang, sa injur sau alte prostii de genu`. Na, pliciticos a fost dintotdeauna (Nimeni nu vrea sa stie ce face Raluca in fiecare zi. Cei care vor sa stie, stiu si fara sa scriu eu pe blog.) dar in ultima vreme e enervant cand dau click si`mi vad posturile astea stupide. Nu, nu ma apuc de scris, de vorbit filozofii, de pus tara la cale sau de facut altceva. Cum ziceam, il tin pentru mine, deci ramane personal si retardat. (´∀`) Nu ma deranjeaza continutul, ci faptul ca SCRIU PREA EFFING MULT. Si in fraze prea lungi si incalcite. Ugh.

Eh ma rog. Cred ca ar trebui sa povestesc de grataru` de azi. Cum a fost, ce am mancat, ce am baut...dar pe bune acum. A fost ca un gratar tipic de adolescenti. Nu zic ca e ceva rau in asta, ba dimpotriva. Dar mi`e prea somn sa mai zic ceva. Da...am facut multe prostii. (´∀`)"

In alta ordine de idei. Cateodata as vrea sa fiu mai scunda. Cine stie de ce, stie.

Off I am! ( ' ^ ' ) b



Faza anului. Orz
asta si Uana cu capu de geam. Orz again.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu