Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

luni, 13 septembrie 2010

In acest moment II


Ma gandesc sa`mi fac ghiozdanul pe maine. Istorie, enlgeza, romana, fizica, informatica si franceza. Destul de divers. Am caietele de anu` trecut...si mai merg. (mai ales ala de franceza care e...gol)

[...]Am un desen neterminat in fata. E destul de reusit, nu zic, dar e facut din simpla inspiratie de moment. Si toate personajele care le fac spontan seamana intre ele cam mult. Poate fac asta pentru ca e defapt acelasi personaj. E personajul meu spontan, doar ca e in haine diferite, contexte diferite, dar intotdeauna cu ochi asemanatori, expresie asemanatoare si par asemanator. Trebuie sa mai incerc si altceva. Sau macar sa perfectionez personajul spontan intr`unul de sine statator. Cu toate ca mi se pare imposibil. Cine o sa`mi mai treaca prin minte cand o sa vreau sa desenez ceva spontan? Nu as mai putea sa`l desenez pe asta, pentru ca ar fi devenit de sine statator. [...]

Dupa doi ani, ghiozdanul meu se tine bine inca. Nu ma mir. Ahah...acu mi`am adus aminte mirosul lui. Miroase a mir. Am avut la un moment dat o sticluta cu mir in buzunar si s`a spart, sau a curs, nu mai stiu exact, dar oricat l`as spala nu iese mirosul de mir. E destul de specific. xD Asa...pixuri, creioane...carnetel de schite, a da. Si stiloul. Mai scrie cineva cu stiloul sau sunt singura ciudata? Imi pun si pixul meu preferat (care e si pixul preferat al dirigului, tot timpul cand are ocazia mi`l fura) si gata. Caietele de anu` trecut...si NDS`ul =D

Nici nu m`as fi gandit sa ma culc la ora asta in vacanta, dar maine trezirea e la 6~

Multe lucruri s`au schimbat in trei luni, eu zic ca s`au schimbat in bine. Erau necesare schimbarile astea. In orice caz, sper ca anul asta scolar sa fie...daca nu stralucit macar acceptabil pentru toata lumea. Hai, stiu ca puteti trece clasa, va sustin, si ma sustin. xD

Nult moroc tuturor! ( ' ^ ' ) b

Un comentariu:

  1. hehe, you wouldn't guess, dar si eu te sustin XD. si da, mai sunt persoane care scriu cu stiloul. i am very proud of the fact that scriu cu stiloul ~ multa bafta, i know you can outmatch yourself ^^

    RăspundețiȘtergere