Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

duminică, 19 septembrie 2010

Sup.


Blah. Acum ca a inceput scoala nu mai am nimic interesant de ziiiss~♪


Mie mi`e foarte, FOARTE frica de molii. Vorbesc de moliile alea adevarate, nu alea de haine. Fluturii de noapte mai bine zis. Eh, ma inspaimanta. Dar ma fascineaza in acelasi timp; cum se face? Sunt atat de urate si atat de frumoase in acelasi timp, sunt complexe din punctul asta de vedere. De asta ma fascineaza. Chiar acum, am o molie intr`un fel de borcan. E moarta, na...dar e prea frumoasa...GOD! xDD I`ll post a picture. (´∀`)


Are si portocaliu. E ca pentru mine. Imi place foarte tare...doar ca atunci cand am vazut`o prima oara...
I SHIT MY FAKKIN` PANTS! (;°ロ°) Imi pare rau ca nu a murit cumva cu aripile deschise. Am sa incerc sa i le desfac eu, sper sa nu o "stric".

Inafar` de fobia si dragostea mea pentru molii nu prea am ce sa mai zic xD Doar ca am facut cateva achizitii in materie de imbracaminte si incaltaminte. ( ̄ー ̄) De care sunt foarte mandra, but I don`t want to brag. Not today xD

Aahh~ I`m off then. ( ' ^ ' ) b

EDIT: Blargh am uitat complet de banner. DX Gata! Maine, schimbare de look!

2 comentarii: