Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

miercuri, 1 septembrie 2010

Nu mai pot sa dorm


Inainte de a ma culca sunt atatea ganduri care navalesc pur si simplu si parca pun tara la cale inainte sa adorm. Ma gandesc la toate lucrurile posibile pentru care vreau explicatii. Pentru ca nu le`am primit. Acum e vreo 11 ceasu` dar daca ma duc la culcare sigur nu pot sa adorm pana pe la 12-1. O sa`mi vina iar in cap ogramada de prostii.

Si ma gandesc, de ce trebuie sa fac eu pe dracu` in patru si sa ies in lume? Simt ca vreau sa ma exprim, pur si simplu, dar ma gandesc ca e tot degeaba. Am idei, vreau sa le zic, dar mi se pare ca lumea e undeva in urma, doarme si nu vrea sa ma asculte. In timp ce eu nu pot sa inchid un ochi din cauza lumii. Am nevoie de alti oameni, de alt cadru in care pot sa ma manifest. Cum de mi`am dat seama de asta asa tarziu? Inca de cand am terminat scoala sunt in cautarea acelui cadru perfect pentru mine. Am crezut ca l`am descoperit, dar e mult mai greu de atat. Trebuie sa`l creez singura. Sa`mi fac eu un cadru pentru mine. Asa ca atunci cand pare ca fac ceva pentru comunitate, de fapt fac si pentru mine. Pentru ca eu ma simt implinita cand fac ceva pentru comunitate. How gay is that, eh...?

De maine ma apuc sa repet la mate. M`a chemat la pregatire animalu`. Sambata. De la 11 inca. FFFFFFFFUUUUUU

Am nevoie de o vacanta. Da, spun asta si stiu ca suntem in vacanta. Dar pentru mine vacantele sunt un chin. Intotdeauna au fost. Oameni inseamna vacanta. Eu nu am prea mare noroc la oameni, nu asa cum am crezut. Astea trei luni m`au convins, si nu e cale de intoarcere.

Ma duc sa incerc sa dorm, nu`mi face bine chestia asta. FML.
( T ^ T ) p

4 comentarii: