Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Urat la scoala, dar daca n`ar fi...



...nu am avea de unde chiuli xD Ah~e din ce in ce mai frig, mai ales dimineata...mi`au ramas mari pantalonii (´Д`) arata asa stupid cand ii imbrac, nu seman nici cu o fata, nici cu un baiat...mai degraba cu un boschetar. (boschetarul nu e alt sex nu? xD) Ma rog...dupa ce am dansat para para toata vara, am facut muschi xDD da, vorbesc serios. Chiar merge faza. (´∀`)

Maine ies. Asa...doar e ultima zi. Ah~ mi`am vazut orarul cel nou. E acceptabil...trebuie sa`l trec undeva~ kyaaaa~~~abia astept. I`m such a nerd. Even though I`m not such an excellent student. (´∀`)

Oh my. Imi trebuie un banner nou, s`a dus vara :-? Tre` sa ma gandesc intens la asta xDD
Offu! ( ' ^ ' ) b

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu