Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

marți, 28 septembrie 2010

*q* Ma dor ochii si am spasme


De la joc. Bine bine...aveam. (´∀`) Ma intreb de ce nu mi`am adus aminte de el mai devreme. Nu ma mai jucasem de vreo...2 ani cred. Ba nu aveam cablu, ba nu aveam adaptor etc etc *gaytalk* Dar de acum inainte stiu ce am de facut in fiecare dupa amiaza. Si ala e locul in care am sa intepenesc vreo cateva ore, pana ma dor incheieturile si ochii, dand din degete ca nebuna si urland ca nu sare Mario si ca am cazut in groapa. Cateodata mi`e si sila sa joc Mario. Mai bine joc Lunar Ball ca nu ai cum sa pierzi la biliard virtual, pe bune acum. xDD (but i suck at that one too D:)
Ce copilarie smechera am avut noi.

In alta ordine de idei, chiar se simte ca a venit toamna nu? In sfarsit. Ceva aparent lipsit de importanta ma nelinisteste totusi. Imi place sentimentul asta.


( ' ^ ' ) b

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu